Azt hiszem, meglepőnek mondható, hogy mai adagunk az első reklám a rovat történetében. (Ha nem számítjuk a pont egy héttel ezelőtti corridor digital videó mellé betett bónusz klipet.) A skittles nevű édesség (smarties és m&m's szerű cukorka) kreatívjai egy igen érdekes internetes reklámkampánnyal álltak elő: az "érintsd meg a szívárványt" reklámszöveg nyomán olyan videókat készítettek, melyben a képernyő adott pontjára helyezett ujjunk részt vesz a reklám történéseiben. A kisfilmek ötletesek és viccesek, de kétségtelenül bizzarrak is kissé. Valószínűleg a wtf-faktor is számottevő a klipek terjedésében.
...I don't see your name on'em. - Actually, it's on every one. - What is your name, S? - Yeah.
Habár a kampányhoz készített mind a négy videó szépen teljesít, igazából nem a fenti vált vírussá, hanem a macskás verzió, ami viszont szerintem közel sem a legjobb. De hát tudjuk, hogy van ez az internettel és macskákkal...
Az én másik kedvencemet a tovább után nézhetitek meg, ez talán még agyamentebb, mint a fenti rablós.
I hope you're not some kind of weirdo.
No hát igen, érdekes arcok találhatták ki ezeket a reklámokat...de azt hiszem, azért jó kis kampány lett ez, maga az interaktivitás ilyen formában szerintem újdonság (vagy ti már láttatok hasonlót?), és végülis ezek az elmebetegségek meg passzolnak az amúgy is furcsa szolgenhez.