A freddiew mellett a Corridor Digital a másik csatorna, ami ontja magából az állat vfx-es videókat. Itt is két srác készíti a tartalmat, akik amúgy gyakran össze is dolgoznak Freddy-ékkel (pl. legutóbb ebben, amúgy igazából alapvetően is egy tímről van szó). Legújabb videójukban egy szépen kidolgozott csatajelenetbe csöppenünk bele. Ezúttal viszont nem klasszikus akcióról van szó, hiszen a nagy harci kavalkádon úgy tekinthetünk végig, hogy közben áll az idő. A jelenethez az ihletet a Modern Warfare nevű fps adta, amiről ugyanezzel a Frozen Crossing címmel már tavaly a freddiew csatornán is láthattunk élőszereplős kisfilmet két részben, ez végülis tekinthető azok folytatásának.
Nemrég freddiew-től is láthattunk hasonlót, ő akkor egy kellemetlen pillanatban állította meg az időt, majd úgy rendezgette a dolgokat, hogy jó legyen neki. Gyakorlatilag itt is ugyanezt a technikát láthatjuk, csak hosszabban kifejtve és szebben kidolgozva. Mindkét műhöz készült amúgy egy-egy making of videó is (corridor digital, freddiew).
Az eddigi szokástól egy kicsit eltérve most az ugrás után egy másik videót is beágyazunk. Ez a Philips egyik 2009-es kampányához hasonló technikával, de sokkal komolyabb költségvetéssel készült reklámja, ami bizony brutál látványosra sikeredett.
Ez a reklámfilm a Philips két éve kijött, mozi-képarányú (21:9, ez benne van a készülék nevében is...és jé, milyen hosszú is a videó?) tévéjéhez készült, és mozi-szintű látványosságot hivatott az internetes reklámkampányban megjeleníteni. Elmondhatjuk, hogy sikerült is, nagy etalon lett ez a hasonló technikával készült kisfilmek között. Készítettek hozzá két hogyan készült videót is, egy vicceskedőt, és egy kicsit komolyabbat. Érdemes ezekbe is belenézni, főleg az utóbbiba, van benne egy-két érdekes trükk.
Azért ez kicsit más szint, mint amit a fentebbi corridor digital és freddiew videókban láthatunk, de azért meg kell hagyni, hogy a nyilvánvaló büdzsébeli különbségekhez képest a youtube-os srácok is kitettek magukért.